Italienskaångest?

Italienskatenta på lördag, och jag har inte börjat plugga. Sitter med en bok uppslagen framför mig nu, försöker ta tag i det, men det går inte. 

När ska jag hinna plugga? Ikväll går inte. Först skola, sen apperitivo, sen utgång.
Imorgon går inte. Skola hela dagen till kl  8 och sedan möjligtvis lite drinkar vid kanalen. 
Fredag...hm jo då går det. Ingen skola och ingen utgång (vi har ju trotsallt tentan på lördag. Någon måtta får det vara)

Jag kanske ska öva lite här.

Come ti chiami?

Ja där slutade min kunskap och jag sneglade mot boken för att hitta något att skriva. Nej. Nu får det bli en timmes intensivt plugg för att sedan gå till skolan och ha föreläsning. 

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0