SUCK

...jag känner inte igen mig själv. Är så sjukt trött. Första veckan på jobbet, allt är nytt och det är mycket som ska präntas in i skallen. När man väl lärt sig något dyker tusen andra saker upp att lära sig. När tar det slut? När kan jag allt jag bör kunna? Antagligen aldrig.

Idag har varit en salig blandning av positivt och negativt.

Positivt
Jag trivs grymt bra på jobbet. Kollegorna är hur goa som helst och det är verkligen en härlig stämning på kontoret. 
-  Nu kan jag ca 0,000000000..........(finns inte plats för så många nollor).......1 % av allt jag bör kunna på jobbet
-  Jag har shoppat massor (tyvärr kommer inga outfitbilder..jag jobbar inte så..men kan säga att jag är riktigt nöjd. bara två timmar tog det också..perfekt)

Negativt
-  Nu kan jag ca 0,000000000..........(finns inte plats för så många nollor).......1 % av allt jag bör kunna på jobbet.
-  Alla missuppfattar mig idag...ALLA!
-  Jag är världens veligaste idag...frågade min pojkvän säkert 5 ggr om han va säker på att han ville komma hit över midsommar...klart som fan han blev osäker på om jag verkligen vill ha hit honom.
-  Jag är otroligt dum idag. Med tanke på att jag verkligen vill att han kommer så e det ju väldigt dumt att ställa den frågan hela tiden..men jag skyller på att jag är tjej. Jag va osäker på vad han ville.
-  Jag har enorm beslutsångest. Har 4 olika alternativ för midsommar och kan inte välja. Istället har jag sagt "kanske" till alla och nu börjar alla dra i mig och vill ha svar. Vad gör man? Restresa till albanien själv kanske?


....äh...nu går jag och lägger mig


Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Vinn biobiljetter till "SEX and the CITY" - var med i vår tävling!

/GG

2008-06-18 @ 00:39:58
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0