Midsommar

Långhelgen är över och älsklingen har åkt hem. Saknar honom redan. Det suger verkligen att bo så långt ifrån varandra. Men snart ses vi ju igen...om 5 dagar närmare bestämt. Längtar.

Midsommar blev riktigt lyckat. Max 5 minuters regn på hela dagen vilket man ju kan stå ut med när man tänker tillbaka på förra midsommar som va ett enda stort regnrusk. Lekar kring midsommarstången, lunch och grill vid havet, båttur mellan stugorna och massa glada fulla människor. Fint.

Jag tycker oftast att midsommar och nyår är väldigt överskattat. Allt ska vara så perfekt, alla ska vara så glada, allt ska vara så planerat och ordnat. Oftast blir det bara pannkaka av det hela ändå. Men i år måste jag säga att jag känner mig riktigt nöjd med midsommar. Antagligen var det för att det var så spontant, vi bestämde oss dagen innan att vi skulle dra dit och behövde inte planera något alls. Precis så jag vill ha det. Aldrig varit the planning type of gal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0