I want a tattoo!

LA ink på 6:an nu. Riktigt sugen på att skaffa mig en egen tatuering. Har motiv klart, det svåra är att bestämma var den ska sitta. Har funderat på denna tatuering i över två år, så känner mig verkligen redo. Men vill vara helt säker på placering och utseende innan jag gör något. Det är ju ingen endagsgrej direkt.

Kan tycka att tatueringar är riktigt nice. Svarta, snygga motiv that is! Folk som väljer att ha andra färger förstår jag mig däremot inte på, sjukt fult. Snubben min har inga tatueringar..han är het som han är hehe. Men annars kan jag tycka att det är lite snyggt med killar som har tatueringar, även killar som har många tatueringar. Så länge motiven är snygga och betyder något och inte bara någon sleten dödskalle så är det nice.



Coola Kat von D!

Bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0